Thomas More, fiere partner van De Warmste Week

'Kunnen zijn wie je bent'. 🔥 Dat is het thema van De Warmste Week #DWW21. En daar kan Thomas More, 'de hogeschool waar ge uzelf kunt zijn als geen ander', zich helemaal in vinden.

Eén hechte, warme community worden als je met meer dan 20.000 studenten en medewerkers over een tiental gemeentes verspreid zit, dat is niet om te lachen. En toch slaagt deze hogeschool daar steeds beter in. Dat bewijzen de tientallen verhalen en getuigenissen die we dagelijks sprokkelen op onze campussen, in onze opleidingen.

Nee hoor, ‘de hogeschool waar ge uzelf kunt zijn als geen ander’ is geen loze kreet. Het is een ideaal waar wij echt in geloven en waar we dag in dag uit werk van willen maken. Daarom sprongen we een gat in de lucht toen we vernamen dat #DWWFEST, het slotfeest van De Warmste Week 2021, in Mechelen zou plaatsvinden, in een van onze studentensteden. Daarom zijn we blij dat we een van de tien exclusieve partners mogen zijn van deze grote solidariteitsactie, die al zo vaak bewezen heeft dat ze mensen kan warm maken voor de goede zaak.

Een hogeschool waar en waarvan ge iets kunt leren

En een diverse, openhartige samenleving gebaseerd op vertrouwen, en respect voor ieders eigenheid, dat is een goede zaak. Dat is wat wij als leef- en leergemeenschap van onstuimige talenten, enthousiaste jongeren en ervaren rotten, harde werkers en wilde dromers, zorgers, zoekers en doeners ook willen zijn. Een hogeschool waar én waarvan ge iets kunt leren …

Radio Roem

Een van onze beproefde methodes om op zoek te gaan naar de hartslag van Thomas More, de beat onder al die eigenzinnige partituren, het ritme van een hogeschool met grinta en goesting is: onze antennes uitsteken, onze oren spitsen en luisteren. Dat is wat onze verhalenvangers doen, onze storytellers. Dat is wat onze rijdende radiozender Radio Roem doet in deze barre coronatijden. Luisteren en doorgeven.

Op al onze campussen, in al onze trajecten vinden we schatten van mensen, schoolvoorbeelden van moed, doorzettingsvermogen, zorgzaamheid en verbeelding. Wij visten er voor een paar mooie voor u uit. Ontdek hier de getuigenissen van Wannes, Soukaïna, Kobe, Geert, Sabine, Vinícius, Hamza, Tensae, Dagmar, Georges, Chaima en vele anderen.

De verhalen van Radio Roem, opgetekend door de toptalenten van Campus De Ham, in Turnhout, Lier, Vorselaar, Antwerpen, Geel, Sint-Katelijne Waver en Mechelen kunt u herbeluisteren op www.thomasmore.be/radioroem.

Op donderdag 23 december zendt Radio Roem de slotshow van onze Warmste Week uit. Het wordt onvergetelijk. U weet meteen wat u te doen staat.

Over De Warmste Hogeschool

Jezelf zijn als geen ander. Daar draait het om bij Thomas More-hogeschool, trotse partner van De Warmste Week 2021🔥

Meer verhalen? Die vind je hier.

Onze radiospot uit 2021 beluisteren? Dat kan je hier.Â